Plusz kilók? Ne parázz! Diétázz!

Fogyókúráról. Diétáról. Miegymásról.

Mindenki életében egyszer eljön a nap, amikor megunja plusz kilói cipelését, és döntő lépésre szánja el magát, nekivág egy fogyókúrának. A garantált siker eléréséhez nélkülözhetetlen a kellő eltökéltség, az a „tűzön-vízen át” dolog, valamint mielőtt bárminek nekiállnánk, célszerű egy tervet készíteni, amihez következetesen tartjuk magunkat, a fogyókúra hosszabb, rövidebb időtartalma alatt. Mivel én rutinos fogyókúrázónak számitok, mert sajnos nem áldott meg a sors „szerencsés alkattal”, megosztom veletek néhány év tapasztalatát a témában, így talán segíthetek a következő nehéz időszak átvészelésében.

Mert nehéz lesz, azt garantálom.

1. Nos, első és legfontosabb dolog, hogy legyen motivációnk. Mi lenne jobb motiváció, mint egy klassz farmer, vagy egy szexi ruci? Persze számításba jöhet még egy jó pasi is, de mint tudjuk, azok megbízhatatlanok, így jobban járunk, ha már az elején nem erre építünk. A pasik jönnek-mennek, de a gardrób marad. Tehát először is, nézz ki valami dögös cuccot, amit megveszel magadnak, amikor lefogysz, és úgy fog állni rajtad, mint Scarlett Johannsonon nagyjából bármi.

scarlett johannson

2. Ezt követően jöhet az önsanyargató rész. Böngészd végig az összes fellelhető internetes oldalt, ami a különböző diétákkal foglalkozik. A választék igen széles, ma már mindenki saját igényének megfelelő fogyókúrás étrendet talál. Ennek megfelelően van tészta diéta, salátakúra, káposzta diéta, candida diéta, paleolit diéta, lúgosító kúra, van 72 napos, 90 napos, 21 napos és így tovább. Természetesen alaposan tanulmányozd végig, és válaszd ki a neked leginkább megfelelőt. Ha megvagy, nincs más dolgod, mint hogy kibírd. Lényegében kaja nélkül.

3. Ahhoz, hogy a fogyókúra még hatásosabb legyen, válts bérletet a közeli konditerembe, és szerezd be az edzéshez nélkülözhetetlen rucikat, hiszen sportolni sem járhatunk slamposan. Minimum kell egy futócipő, testhez simulós trikó, és naci, na és persze Ipod, hogy megközelíthetetlen félistennőnek tűnj, akinek egyetlen célja, hogy szálkásra izzadjon. Elengedhetetlenül fontos még egy trendi edzőtáska beszerzése is, mert így bűntudat nélkül vehetünk egy negyvenkettedik táskát.

4. Fontos továbbá, hogy el is járj a terembe. Alkalmanként, amikor persze időd engedi, és nem kell sokat melózni, a pasid épp nem ér rá, a csajokkal sem beszéltél meg semmit, nem mész fodrászhoz vagy kozmetikushoz. Konditerembe edzés céljából megy az ember, azért, hogy mozogjon egy kicsit, de csak annyit amennyi belefér. Izzadj meg egy lehelletnyit, de mégse legyen óriási izzadságfolt a hónod alatt. Az mennyire ciki már?

?????????????????????????????????

5. Van úgy, hogy az ember elbizonytalanodik, elgyengül. De te ne hagyd magad! A fogyókúrád sikerének bombabiztossá tétele érdekében egy vagy két vékony modellről készült, Cosmoból kivágott fotót helyezz el a hűtőd ajtajára, ami megakadályoz abban, hogy olykor-olykor bűnbe ess, és nassolj egy kicsikét. Ezek a falatkák csak nagyon apró élvezetet jelentenek, de azt általában sokszor egymás után.

6. Az étrend szigorú betartása nagyon fontos! Ezért nyilvánvalóan csak azokat az ételeket edd, amit a választott szuperdiéta engedélyez számodra. Ha ennek ellenére a mennyiségi mutató mégis növekedni látszik, annak oka abban keresendő, hogy a tápláló, energiában dús mintaétrend csak akkor laktat, ha icipicit többet eszünk belőle, mint amennyit normál körülmények között fogyasztunk, így enyhítve az egész napos éhségérzetet. Erre oda kell figyelni! Nem lehetetlen, a szüntelen éhséget is meg lehet szokni.

7. Kerüld a mérleget! Tartózkodj a testsúlyod számokban történő realizálásától, hiszen úgyis a végeredmény számit. Ráadásul a komoly edzések miatt a zsír átalakul izommá, ami nehezebb, így a mérleg által mutatott eredmény semmiképpen nem mutat valós adatot a diétád során. Vagyis jobb elkerülni a teljesen felesleges méretkezést!

scale

8. Párhuzamosan a fogyókúrával megkezdheted a narancsbőr elleni harcot: vegyél meg magadnak minden kencét, amire a „karcsúsító”, vagy „feszesítő” szó rá van írva. Ezek a csodaszerek nagyban hozzájárulhatnak a végső sikerhez, csak a bőrödbe kell kenni, masszírozni, és kenni, meg masszírozni őket. Mi sem egyszerűbb. Aztán néhány hét, és láss csodát…!

9. Természetesen a cél érdekében mondj le az alkoholfogyasztásról is, mert köztudott, hogy hizlal. A biztonság kedvéért nézz utána a kalóriatáblázatban, hogy mit ihatsz, így például ha egy-egy pohár bor lecsúszik a hétvégi buliban, vagy vacsinál, abból semmi baj nem lehet, még jótékony hatással is van a testre. És a lélekre, of course.

10. És ha végül minden erőfeszítésed és kitartó munkád ellenére mégis felszalad rád pár kiló, ne aggódj, ez nem a te hibád! Hiszen te mindent elkövettél a kívánt eredmény elérése érdekében, azonban ott van az a csúnya, kivédhetetlen jojó-effektus, ami megkeseríti a modern nők életét. Higgy nekem, velem együtt te is csak egyike vagy, a sok védtelen áldozatnak!

Yoyo_rouge

oszd meg!