Csináld magad!

Avagy hogyan kell nyilvános felületen pornót hirdetni?

A PornHub korábban meghirdetett egy versenyt, aminek a célja az volt, hogy felnőtt tartalomra specializálódott oldalát óriásplakátokon, magazinokban és televízióban juttathassa el a potenciális nézőkhöz.

Na most ezt hogyan? Pornót reklámozni pornó nélkül?

pornhub-finalists-07-2014

Igen, ez volt a verseny lényege. Pornográf tartalomtól mentes videókat, plakátterveket vártak a felhasználóktól, egyfajta családvédelmileg korrekt megjelenési módot a bemutatkozásra szélesebb közönség számára.

Mondjuk a napi 35 millió látogató mellett biztos nagyon fontos a reklám.

enhanced-4932-1400683404-12

A pályázat nem kevesebbet ígért a győztesnek, mint az oldal kreatív igazgatói székét egy évre. Jelentkeztek is vagy háromezren.

enhanced-6121-1400683401-17

A nyertest végül az izraeli Nuri Galver személyében találták meg, aki ezt a plakátot készítette:

enhanced-5829-1400683405-7

Végül is ez a humor az, ami minden felhasználó, vagy leendő látogató számára egyértelmű. Ehhez társult volna különböző bőrszínű emberek keze képben, szóval ez egy ilyen nagyon elfogadó dolognak indult.

Rövid ideig a Time Square-en is látható volt a plakát, végül azonban levették. Nem tudni, hogy a Beatles-t bántotta, vagy a közvéleményt. Mindenesetre el lett tüntetve. A kampány viszont célt ért, hisz egy világ röhögte magát halálra, amíg a verseny tartott.

Hogy Galver azóta kreatív igazgató, vagy sem, arról nem tudunk, de reklámszakemberként igen keresetté vált. Nem is csoda, hiszen kitalálta az utóbbi idők legnagyobb port kavart reklámhadjáratát. Azt hiszem számára ez lehetett az igazi pornó végi happy ending.

 

oszd meg!